Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
(wil zijn naam niet noemen omdat hij dit dust leest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
Ik schijn dus iets met een fokker te hebben
Mens erger je nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet maar je mag best spelletjes komen spelen in mijn kamer.
niet van die gast trouwens..quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
tvp voor naaktpics
Lepralijer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef l3laster het volgende:
noem je dat IETS aangekomen?? zelfs een olifant is dunner!
Kijk! De kerel van de foto heeft het topic gevondenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Lepralijer.
Goed, dit topic is leuk.
Racistquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Nu wil je dat wij voor je zoeken, lelijke aap
Registratiedienst is een chick hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk! De kerel van de foto heeft het topic gevonden
Negerinnensletten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Racist!
OT: TS is een geile negerinnenslet!
quote:
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En waarom schaamt ie zich eigenlijk voor je dan?
Aah een jaloers vrouwtjequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.
Echt he.quote:
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.
Net als dat griekjee figuurquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?
Sure, daarom loop je te janken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neuhh daar hoef ik niet jaloers op te zijn
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |